Главная | Регистрация | Вход | RSSСуббота, 04.05.2024, 15:26

Персональный сайт Тарасенко Ирины Юрьевны

Меню сайта
Категории раздела
Мои статьи [5]
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 19
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Каталог статей

Главная » Статьи » Мои статьи

ҚАЗАҚ ТІЛІ 1 - 4 ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ
І. ТҮСІНІК ХАТ
Оқыту қазақ тілді емес мектептердегі «Қазақ тілі» пәні – мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес «Филология» білім беру саласына енгізілген және мектептің бастауыш білім беру деңгейінде міндетті түрде оқытылатын пән. «Қазақ тілі» пәнінің маңыздылығы қазақ тілінің Мемлекеттік тіл мәртебесімен дәйектеледі. Сондықтан қазақ тілін оқыту барысында өзге тілде білім алатын бастауыш сынып оқушыларын қазақ тіліндегі сөйлесім әрекетін мәдениаралық қатысым құралы ретінде меңгерту көзделеді. Қазақстан Республикасының «Тіл туралы», «Білім беру туралы» Заңдары мен Қазақстанда тілдерді дамытудың «2001-2010 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында» белгіленген міндеттер еліміздің білім беру жүйесінде көптілді меңгерген дара тұлға қалыптастыру мақсатын жүзеге асырудың ұтымды жолдарын анықтауды талап етіп отыр. Республиканың әдіскер-ғалымдарының қатысуымен тілді меңгерту бойынша өркениетті елдердің тәжірибесі мен отандық озық дәстүрлер үйлестіріле отырып, тілдері оқытудың жаңа бағыттары белгіленді. Әлемдік білім кеңістігінде орныққан «Шетел тілдерін деңгейлеп меңгертудің еуропалық жүйесінде» белгіленген тілді игерудің 6 деңгейі мен олардың сипаттарының негізінде, Қазақстан Республикасының өзге тілді жалпы білім беретін мектептердің 1-11 сыныптарында қазақ тілін үйретудің 5 деңгейлі құрылымы айқындалды. Соған сәйкес оқушының білім, білік, дағдылары бастауыш мектеп жүйесінде тілді меңгертудің 5 деңгейінің ішкі құрылымдық ерекшеліктеріне сәйкестендіріліп, жіктелді. Атап айтқанда: 1-сынып – қарапайым деңгей (бастапқы игерім), 2-4 сыныптар бастапқы деңгей ─ А 1 (А1.1 – Бастапқы ілгері игерім; А1.2. ­ ─ Бастапқы терең игерім; А1+ ─ Бастапқы терең толық игерім) болып екі деңгейге ажыратылды. Қазақстан Республикасының көпұлтты сипаты мен жалпы білім беретін мектептердің өзге тілді жалпы білім беретін орта мектептерінде тілдерді оқыту мен үйретудің өзіндік ерекшелігі ескерілді және тілдерді деңгейлік меңгерудің Еуропалық жүйесі сарапталды. Соған орай, біріншіден, Европалық жүйеге сәйкестелген тілдік деңгейлер жалпы білім беретін орта мектептің бастауыш сыныптары бойынша сараланды. Екіншіден, бастапқы деңгейдің екі кезеңі айқындалды. Үшіншіден, бастапқы тілдік деңгейге негізделді. Төртіншіден, бастауыш деңгейдегі базалық білім мазмұны тілдік деңгейлер бойынша түзілді. Бесіншіден, оқушының білім, білік, дағдыларына қойылатын талаптар бастапқы деңгей бойынша сөйлесім әрекетінің бес түрі негізінде айқындалды. Алтыншыдан, әр сыныптағы бағдарлама материалдары тілдік бөлім, қатысымдық-сөйлесімдік бөлім және мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі бойынша сараланып ұсынылды. Оқыту қазақ тілді емес мектептердің бастауыш сыныптарында «Қазақ тілі» пәні оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай тілді үйренуге, қабылдауға қатысты психологиялық жай-күйді ескере отырып, 1-сыныптан бастап оқытылады. Қазақ тілін үйренуге негіз болатын бөлімдар арқылы оқушылардың жобаланған оқу нәтижелеріне жетуі қарастырылады. Атап айтқанда: басты мәселе ─ пәндік сөйлесім әрекеттеріне тән, тілдік және мәдени-танымдық құзіреттіліктіліктер мен қатысымдық (коммуникативтік), проблемалардың шешімін табу, ақпараттық түйінді құзіреттіліктерін қалыптастыруға мүмкіндік тудыру. Оқыту қазақ тілді емес мектептердің бастауыш сыныптарында «Қазақ тілі» пәнін оқытудың жалпы мақсаты – қарапайым және бастапқы деңгей бойынша қазақ тілін қатысымдық тұрғыдан меңгерту; сөйлесім әрекетінің түрлеріне сай оқушыны тілдік білім негізінде түсінікті сөйлеуге, сауатты жазуға үйрету арқылы дара тұлғаның тілдік қабілетін дамыту. «Қазақ тілі» пәнін оқытудың міндеттері: - оқушыларға сөйлесім әрекетінің түрлерін күнделікті қарым-қатынас деңгейінде меңгерту; - оқушылардың тілдік дағдысы мен білігін дамыту; - қарым-қатынас әдебінің қарапайым нормаларын меңгерту: - ойын жағдаяттарында қазақ тілін қолдану арқылы оқушыларды жаңа әлеуметтік тәжірибеге қатыстыру; - оқушыны сөйлесімдік қарым-қатынастың жаңа тәсілдеріне (қазақ тіліндегі), қазақ халқының мәдениетіне, ұлттық-мәдени сөйлесім ерекшелігіне баулу; - оқушылардың оқу білігін, шынайы өмірлік жағдаяттарда алған тілдік білімдерін шығармашылықпен пайдалануға дайын болу білігін қалыптастыру; - оқушыларды қазақ халқының балаларға арналған әндермен, тақпақтармен және ертегілермен, фольклормен, көркем әдебиетімен, ойындармен таныстыру; - оқушылардың қазақ тіліне қызығушылығын дамыту, қазақ еліне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін тәрбиелеу. Бастауыш сыныпқа арналған бұл оқу бағдарламасының жаңалығы – бастауыш білім беруде қазақ тілін меңгертудің екі деңгейге: қарапайым және бастапқы деңгейлерге жіктелуінде. Тілді меңгертуді деңгейлерге бөлу білім беруді дара тұлғаға бағдарлау ұстанымына сай іске асады. Бір деңгейдің алғашқы сатысында білім мазмұнын игере алмаған оқушы бейімдеу, дамыту, психологиялық үйлесімділік ұстанымдары негізінде келесі сатыда тиісті мазмұнды меңгеруге мүмкіндік алады. Сонымен қатар оқыту қазақ тілді емес мектептердегі «Қазақ тілі» пәнінің білім мазмұнын іріктеуде қатысымдық-әрекетшілдік, қатысымдық-функционалдық, тілдік білімді функционалдық тұрғыдан сұрыптау, ұлттық ерекшеліктерді ескеру, оқу әдебиеті мазмұнының аутенттілігі, шындық өмірге сәйкестігі; оқушы деңгейіне сай келуі; білім мазмұнының жеке тұлғаның өзін-өзі дамытуға, оның өзіндік және шығармашылық қабілетін арттыруға, қажетті іскерліктері мен дағдыларын қалыптастыруға бағыттау ұстанымдары басшылыққа алынды. Пән бойынша оқу жүктемесі Қазақстан Республикасының мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында ұсынылған типтік оқу жоспарына сәйкес 1-2 сыныптарда «Қазақ тілі» пәні аптасына 3 сағаттан, 3-4 сыныптарда аптасына 4 сағаттан оқытылады. Оқу жылындағы барлық сағат саны: 1-сынып –аптасына 3 сағат, барлығы – 102 сағат; 2-сынып –аптасына 3 сағат, барлығы – 102 сағат; 3-сынып –аптасына 4 сағат, барлығы – 136 сағат; 4-сынып –аптасына 4 сағат, барлығы – 136 сағат. Оқу пәні мазмұнының вариативті бөлігі Пәнді оқытудың вариативті бөлігі оқушылардың білімдерін одан әрі жетілдіру мақсатында пайдаланылады. Бастауыш білім берудің мемлекеттік жалпыға міндетті стандарты шеңберінде мұғалім жылжымалы бөлікті өз қалауы бойынша пайдалана алады. ілім мазмұнын толық игерген оқушыға үстеме ретінде немесе үлгерімі төмен оқушыға қосымша жұмыс істеуге пайдалануға болады. Мысалы, «Сауатты жазамыз», «Сөздер сыры», «Тіл дамыту» және т.б.тақырыптарды таңдауға болады. ІІ. «ҚАЗАҚ ТІЛІ» ОҚУ ПӘНІНІҢ БАЗАЛЫҚ МАЗМҰНЫ Оқыту қазақ тілді емес мектептердегі «Қазақ тілі» пәнінің базалық білім мазмұнын анықтауға түрлі тілдік қарым-қатынастың ауқымында пайда болатын жағдаяттар, жағдаятқа қатысушылар, заттар, оқиғалар, іс-әрекеттер, мәтіндер негіз болады. «Қазақ тілі» пәнінің мазмұндық желісі үш аяға бөлініп ұсынылды: · Әлеуметтік-тұрмыстық ая; · Әлеуметтік-мәдени ая; · Оқу-еңбек аясы Әрбір аяда қамтылған тақырыптар мектептің негізгі және бағдарлы сатыларында бірізділікті сақтай отырып, бірте-бірте күрделенеді. Қазақ тілінің функционалдық-грамматикалық минимумдары осы лексикалық тақырыптарды меңгерудің құралы ретінде ұсынылады. 2.1 Оқытудың екі деңгейіне (қарапайым және бастапқы) арналған базалық білім мазмұнына сипаттама 1-деңгей 1-сынып Тілдік деректер, заңдар мен ережелер Фонетика. Қазақ тілінің төл дыбыстарының орфоэпиясы мен орфографиясы. Лексика. Белсенді лексикалық минимум: 110-120 лексикалық бірлік. Грамматика. Зат есім сөздер. Сан есім. Жіктеу есімдігі. Көптік жалғау. Тәуелдік жалғау. Септік жалғау. Жіктік жалғау. Сұраулық есімдіктер. Сұраулық шылаулар. Бұйрық етістіктер. Етістіктің шақтары. Болымсыздық етістіктер. Бұйрық рай. Сан есім сөздер. Сын есім сөздер. Үстеу сөздер. Болымсыздық есімдіктер. Сілтеу есімдігі Сөз, сөз тіркесі. Сөйлем. Жай сөйлем. сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі. Орфографиялық, пунктуациялық нормалар. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлімі. Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қарапайым түрі. Оқиғаны, құбылысты қарапайым баяндау, сипаттау. Затты қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Бағдарлама көлеміндегі тақырыптар бойынша мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты қысқа мәтіндерді түсініп оқу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді басшылыққа ала отырып өзіне таныс тақырыптар аясында тілдесу, ұлттық этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі. Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). 2-деңгей 2-сынып Тілдік деректер, заңдар мен ережелер Фонетика. Қазақ тілінің төл дыбыстарының орфоэпиясы мен орфографиясы. Лексика. Белсенді лексикалық минимум: 210-230 лексикалық бірлік. Грамматика. Кім? Не? Зат есім сөздер. Сан есім. Жіктеу есімдігі. Көптік жалғау. Тәуелдік жалғау. Септік жалғау. Жіктік жалғау. Сұраулық есімдіктер. Сұраулық шылаулар. Бұйрық етістіктер. Тұйық етістік. Етістіктің шақтары. Болымсыздық етістіктер. Бұйрық рай. Сан есім сөздер. Сын есім сөздер. Үстеу сөздер. Модаль сөздер. Болымсыздық есімдіктер. Сілтеу есімдігі Сөз, сөз тіркесі. Сөйлем. Жай сөйлем. сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі. Орфографиялық, пунктуациялық нормалар. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлімі. Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қарапайым түрі. Оқиғаны, құбылысты қарапайым баяндау, сипаттау. Затты қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Бағдарлама көлеміндегі тақырыптар бойынша мұғалім мен сыныптастарының сөздерін, қарапайым хабарламаларды және үнтаспа, аудио-жазбаларды тыңдағанда түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты қысқа мәтіндерді түсініп оқу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді басшылыққа ала отырып өзіне таныс тақырыптар аясында тілдесу, ұлттық этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі. Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). Қазақ халқына тән туыстық атаулар, ұлттық тағамдар, киімдер, тұрмыстық және аспаптық бұйымдар, тұрмыс-тіршілігіне тән этнолингвистикалық атаулар. 3-сынып Тілдік деректер, заңдар мен ережелер Фонетика. Қазақ тілінің төл дыбыстарының орфоэпиясы мен орфографиясы. Лексика. Белсенді лексикалық минимум: 210-230 лексикалық бірлік. Грамматика. Кім? Не? Зат есім сөздер. Сан есім. Жіктеу есімдігі. Көптік жалғау. Тәуелдік жалғау. Септік жалғау. Жіктік жалғау. Сұраулық есімдіктер. Сұраулық шылаулар. Бұйрық етістіктер. Тұйық етістік. Етістіктің шақтары. Болымсыздық етістіктер. Бұйрық рай. Сан есім сөздер. Сын есім сөздер. Үстеу сөздер. Модаль сөздер. Болымсыздық есімдіктер. Сілтеу есімдігі Сөз, сөз тіркесі. Сөйлем. Жай сөйлем. сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі. Орфографиялық, пунктуациялық нормалар. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім бөлімі. Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қарапайым түрі. Оқиғаны, құбылысты қарапайым баяндау, сипаттау. Затты қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Бағдарлама көлеміндегі тақырыптар бойынша мұғалім мен сыныптастарының сөздерін, қарапайым хабарламаларды және үнтаспа, аудио-жазбаларды тыңдағанда түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты қысқа мәтіндерді түсініп оқу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді басшылыққа ала отырып өзіне таныс тақырыптар аясында тілдесу, ұлттық этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі. Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). Қазақ халқына тән туыстық атаулар, ұлттық тағамдар, киімдер, тұрмыстық және аспаптық бұйымдар, тұрмыс-тіршілігіне тән этнолингвистикалық атаулар. 4-сынып Тілдік деректер, заңдар мен ережелер Фонетика. Қазақ тілінің төл дыбыстарының орфоэпиясы мен орфографиясы. Лексика. Белсенді лексикалық минимум: 240-280 лексикалық бірлік. Грамматика. Зат есім. Сан есім. Жіктеу есімдігі. Көптік жалғау. Тәуелдік жалғау. Септік жалғау. Жіктік жалғау. Есімдіктердің түрлері: жіктеу, сілтеу, сұрау, өздік есімдіктері. Етістіктің шақтары. Етістіктің райлары. Көсемше. Болымсыз етістіктің жұрнағы. Септеулік шылаулар. Сұраулық шылаулар. Сөз тіркесі. Сөйлем түрлері. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім. Айтылым. Диалогтік сөйлесім Тақырып бойынша өз ойын айта алу. Монолог. Заттарға сипаттама беру. Тыңдалым. Мұғалімнің, сыныптастарының және үнтаспадан тыңдаған шағын диалогтағы ақпараттарды тыңдап түсіне алуы. Оқылым. Оқу бөлімдарын оқып, мәтіндердегі сөздердің мағынасын ажырата алу. Оқығанын ауызша қайта мазмұндап айта алуы. Жазылым. Шағын мәтін құрап жаза алуы. Берілген тірек сөздер бойынша сөйлем құрап жаза алуы. Сұрақтарға жауап жаза алуы. Тілдесім. Ұсынылған тақырып бойынша диалог құру. Сұрақтарға жауап қайтару. Қарапайым этикеттік орамдарды пайдаланып, пікірлесу. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі. Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). Қазіргі балалар әдебиетінің тақырыпқа қатысты үлгілері. Қазақ халқына тән туыстық атаулар, ұлттық тағамдар, киімдер, тұрмыстық және аспаптық бұйымдар, тұрмыс-тіршілігіне тән этнолингвистикалық атаулар. 2.2 Сыныптар бойынша базалық білім мазмұны 1-сынып І. Әлеуметік- тұрмыстық ая – 48 сағат. 1. Сәлем, менің атым - Әлібек! - 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Жоқ. Берші. Ал. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Бар/жоқ. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Амандасу. Танысу. Қысқа диалогтік сөйлеу. Диалог-сұрақ. Монологтік сөйлесім. Өзін таныстыру. Сөйлесімде бар/жоқ сөздерін қолдану. Тыңдалым. Қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты сөздер мен сөз тіркестерін дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру, яғни түсініп оқу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар). Ең көп тараған қазақ құрдастарының аттары. 1. Менің досым. Киім. Дене мүшелеіне қатысты бұйрықты түсіну (бас, қол,аяқ) ­­– 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қысқаша қарапайым түрі. Тыңдалым. Дене мүшелеріне қатысты бұйрықтарды түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастарының сөздерін түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар). 3.Қара! Мынау - піл – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Мынау піл. Піл үлкен. Кенгуру кішкентай. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Суретті (тақырып бойынша) қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Қысқа, нақты қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастырының сөздерін түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Оқу барысында таныс сөздерді лексикалық мағынасына сәйкестендіру. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). 4. Мен алтыдамын/жетідемін – 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 сандары. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. 1-10 дейін санау. Қарапайым хабарлау. Тыңдалым. Қысқа, нақты, қарапайым хабарламаларды көрнекілікке сүйеніп түсіну. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастырының сөздерін түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында мағынасын түсіну. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). 5. Робот менің досым. Дене мүшелеріне қатысты бұйрықтар – 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Бұйрық рай. Барыс септігі. Рахмет. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Бір-бірімен бұйрық алмасуы. Монологтік сөйлесім. Тыңдалым. Тақырыпқа байланысты мұғалім мен сыныптастырының сөздерін түсіну. Оқылым. Тақырыпқа байланысты сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді дауыстап оқу. Таныс сөздерді оқу барысында лексикалық мағынасына сәйкестендіру. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері (санамақтар, тақпақтар, жұмбақтар). ІІ. Әлеуметтік- мәдени ая – 28 сағат. 1. Менің аулам - 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Жатыс септігі. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Қарапайым хабарлама жасау. Тақырыпқа қатысты сурет бойынша қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). 2. Үзіліс. Асханаға кеттік. Жүр, асханаға кеттік - 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика: Барыс септігі. Жатыс септігі. Ауыспалы осы шақ. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Күнделікті іс-әрекетін сипаттау (тақырып көлемінде). Тыңдалым. Тыңдағанда көрнекілікке сүйеніп қарапайым, нақты шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). 3. Мынау не? Қалам – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика: сұрау есімдігі: не? Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Тақырыпқа көлеміндегі затты, суретті қарапайым сипаттау. Тыңдалым. Көрнекілікке сүйеніп қарапайым шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Таныс тілдік бөлім негізінде құрастырылған сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді мәнерлеп оқу. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). ІІІ. Оқу-еңбек аясы – 26 сағат. 1.Сөмкеңде не бар? – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика: Зат есім. Ережесіз. Көптік жалғаулар. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-сұрақ. Қысқа диалогтік сөйлеу. Монологтік сөйлесім. Баяндау. Затты, суретті (тақырыпқа қатысты) сипаттау. Тыңдалым. Көрнекілікке сүйеніп қарапайым, нақты айтылған шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Таныс тілдік бөлім негізінде құрастырылған сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді мәнерлеп оқу. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). 2. Мектептің жүзу бассейні – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика: Жатыс септігі. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Затты, суретті (тақырыпқа қатысты) сипаттау. Тыңдалым. Көрнекілікке сүйеніп қарапайым, нақты шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Таныс тілдік бөлім негізінде құрастырылған сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді мәнерлеп оқу. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). 3. Кел, санайық! - 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика: Бұйрық рай. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстары. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Қысқа диалогтік сөйлеу. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Заттарды қосу. Затты, суретті (тақырыпқа қатысты) сипаттау. Тыңдалым. Көрнекілікке сүйеніп қарапайым, нақты айтылған шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Таныс тілдік бөлім негізінде құрастырылған сөйлемдер мен қысқа мәтіндерді мәнерлеп оқу. Қысқа мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты тауып алу. Түсінгенін сурет, сызба және жауап беру арқылы көрсету. Жазылым. Сөз бен сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар (тақырып көлемінде). 2 –сынып І. Әлеуметік- тұрмыстық ая – 54 сағат. 1. Мен және менің отбасым - 10 сағат. Менің әкем мен шешем, атам мен әжем. Менің ағам/әпкем, інім/сіңілім/қарындасым. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Ілік септігі. Табыс септігі. Жатыс септігі. Сілтеу есімдігі. Фонетика: Қазақ тілінің төл дыбыстарын қайталау. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-мәлімет. Диалог-сұрақ. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Қарапайым баяндау. Қарапайым сипаттау. Бағалау (қарапайым). Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты, шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда негізгі ақпаратты түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Сөйлемді графикалық нұсқасына қарап жазу. Жазбаша жауап. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). 2. Менің қазақ достарым – 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Ілік септігі. Табыс септігі. Жатыс септігі. Реттік сан есім. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-мәлімет. Диалог-сұрақ. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Баяндаудың қарапайым түрі. Сипаттау (қарапайым түрі). Бағалау (қарапайым түрі). Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты айтылған, шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда өзіне таныс тақырыптағы мазмұнды түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Графикалық нұсқасына қарап жазу. Жазбаша жауап. Жазбаша сұрақ. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). Көп тараған қазақ достарының аттарын айту. 3. Менің киімім. Сырт киімдер. Дене мүшелері: бас, қол , аяқ – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Тәуелдік жалғауы. Барыс септігі. Бұйрық рай. Дыбыс үндестігі (к/г). Лексика Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім. Диалог-мәлімет. Диалог-сұрақ. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Баяндау (қарапайым). Сипаттау. Бағалау. Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты айтылған, шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда өзіне таныс тақырыптағы мазмұнды түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Графикалық нұсқаға қарап жазу. Жазбаша жауап. Жазбаша сұрақ. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). 4. Үй жануарлары: қой/қозы, сиыр/бұзау, жылқы/құлын. Менің күшігім/мысығым – 8 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Барыс септігі. Сұраулы сөйлем. Дыбыс үндестігі (к/г; қ/ғ). Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім.. Диалог-сұрақ. Диалог-реплика. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Баяндау. Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты айтылған, шағын хабарламаларды түсіну. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда өзіне таныс тақырыптағы мазмұнды түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Жазбаша жауап. Жазбаша сұрақ. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). 5. Менің сүйікті ісім – 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Ауыспалы осы шақ. Табыс септігі. Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім.. Диалог-сұрақ. Диалог-жауап. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Шағын монолог құрастыру. Сипаттау. Бағалау. Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты айтылған, шағын хабарламаларды түсіну. Тыңдаған мәтінді затты көрсету, суретті таңдап алу арқылы түсінгенін білдіру. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда өзіне таныс тақырыптағы мазмұнды түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Жазбаша жауап. Жазбаша сұрақ. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде). 6. Менің сүйікті ойыншығым – 10 сағат. Тілдік бөлім: Грамматика. Табыс септігі. Сұрау есімдігі: не? Дыбыс үндестігі (қ/ғ). Лексика. Тақырып көлеміндегі лексикалық бірліктер. Қатысымдық-сөйлесімдік бөлім: Айтылым. Диалогтік сөйлесім.. Диалог-сұрақ. Диалог-жауап. Клишені қатысымда қолдану. Монологтік сөйлесім. Сипаттау. Бағалау. Тыңдалым. Өзіне таныс тақырыптағы нақты айтылған, шағын хабарламаларды түсіну. Тыңдаған мәтінді затты көрсету, суретті таңдап алу арқылы түсінгенін білдіру. Оқылым. Шағын мәтіндердегі сөздер мен фразалардың дауыс ырғағын дұрыс қойып оқу. Іштей оқу және шағын мәтіндерді оқығанда өзіне таныс тақырыптағы мазмұнды түсіну. Шағын мәтіндердің жалпы мазмұнын дұрыс түсінгенін таблица толтыру және суреттерді орналастыру арқылы білдіру. Жазылым. Жазбаша жауап. Жазбаша сұрақ. Тілдесім. Қарапайым үлгілерді пайдаланып тақырып көлемінде сөйлесу, этикеттік оралымдарды қолдану. Мәдениетаралық қарым-қатынас бөлімі: Қазақ балалар әдебиетінің қарапайым үлгілері: санамақтар, тақпақтар, әндер, жұмбақтар, жаңылтпаштар, ертегілер (тақырып көлемінде).
Категория: Мои статьи | Добавил: Ирис (16.12.2012)
Просмотров: 24035 | Комментарии: 117 | Рейтинг: 3.5/2
Всего комментариев: 6
6 Elenaben  
0
Love the site -- really individual friendly and great deals to see! See too my own page!

https://suiwifi.vouvstudio.com/bbs/board.php?bo_table=free&wr_id=1353873 добър дерматолог софия

dd=+

5 BrandonOwnen  
0
anxiety remedies herbal <a href=""> https://forums.dieviete.lv/profils/127605/forum/ </a> vitiligo herbal treatment

4 Stephenpymn  
0
Мобильная эротика и виртуальный секс - <a href=https://pornopda.xyz/virt/sexcard/33999-otvetstvennost-za-udovletvorenie-potrebnostej-v-sekse-lezhit-na-dvoih-pomosch-v-dopolnitelnom-udovletvorenii-okazhut-individualki-moskvy-virt-po-telefonu.html>Красноярск секс бесплатно телефоны</a>, способствует развитию культуры сексуальных возможностей и автономии. Поощряя людей исследовать свои желания на собственных условиях, эти платформы помогают разрушить представление о том, что секс должен контролироваться или диктоваться внешними силами. Вместо этого они продвигают представление о сексуальности, основанное на согласии, удовольствии и взаимном уважении.
В мире, где сексуальность часто контролируется и ограничивается, мобильная эротика предлагает маяк надежды и возможностей. Это напоминание о том, что каждый заслуживает права свободно и без страха осуждения исследовать свои желания и получать удовольствие от жизни.
Номер телефона для знакомств и вирта, а также <b>Девчонка телефон номера секс : секс по телефону с МТС и Билайн <a href="tel:+78095056850">+7-809-505-6850</a>. Можно позвонить с мобильного и городского телефона, а также заказать обратный звонок одинокие секс с телефонами </b> после оплаты картой девушка позвонит на ваш телефон.

Если вы ищете дополнительный источник удовольствия, который доступен в любое удобное для вас время, то секс по телефону именно то, что вам нужно. Вам больше не придется ограничиваться рамками обычной интимной жизни.
Мы гарантируем полную конфиденциальность и анонимность наших услуг <a href=https://pornopda.xyz/virt/sextel/14950-seks-po-telefonu-s-mobilnogo-ili-luchshij-mobilnyj-virt-new.html>Курск секс телефон</a>. Вы можете быть уверены, что ваша личная жизнь останется только вашей тайной.
В последние годы виртуальный секс и удовлетворение на расстоянии, переживает всплеск популярности, во многом благодаря достижениям в области технологий и изменению отношения к сексуальности. Поскольку смартфоны становятся неотъемлемой частью повседневной жизни, все больше и больше людей обращаются к своим устройствам, чтобы исследовать свои желания и общаться с единомышленниками.
Одним из ключевых факторов роста спроса на <a href=https://pornopda.xyz/virt/sexcard/33003-soedinenie-na-rasstojanii-kak-telefonnye-seks-uslugi-sposobstvujut-razvitiju-intimnyh-otnoshenij-ja-ischu-devushku-telefon-seks-i-nashel-obschenie-na-pornopda.html>Непристойные звонки и извращенный секс, хочу заниматься сексом по телефону без слова «нет» и запретов!</a>, является доступность цифрового контента. Всего несколькими нажатиями на телефоне вы получите доступ к огромному количеству чувственных изображений, видео и историй, адаптированных к вашим личным вкусам и предпочтениям. Эта простота доступа помогла демократизировать эротику, сделав ее более инклюзивной и доступной для людей любого происхождения и идентичности.
Самые горячие разговоры <b>секс по телефону недорого </b> только у нас!

Кроме того, мобильная эротика - <a href=https://pornopda.xyz/pornopda/download/31955-molodaja-devushka-s-tatuirovkami-razdelas-skrytno-v-magazine-odezhdy-i-nachala-trogat-kisku-za-veshalkami-s-veschami-skachat-video-seks-hudyh-huliganok.html>Brett Rossi • Pinkie</a>, предлагает уровень интерактивности и вовлеченности, с которым традиционные формы эротики просто не могут сравниться. Эти платформы — от захватывающих виртуальных впечатлений до функций чата в реальном времени — позволяют пользователям общаться с другими способами, которые кажутся интимными и личными.
Но с ростом популярности возникают новые проблемы и соображения. Поскольку развлечения на сайтах становятся все более популярными, для платформ важно уделять приоритетное внимание безопасности и конфиденциальности пользователей, внедряя надежные меры безопасности для защиты от преследований и злоупотреблений.
В целом, рост спроса на секс в виртуальной среде, представляет собой сейсмический сдвиг в том, как мы взаимодействуем с сексуальностью и желанием. Используя возможности технологий, эти платформы помогают создать более инклюзивный и свободный мир эротики для всех.

3 Apolock52b  
0
http://www.jointventureradio.eu/niezbednosc-statkow-w-miedzynarodowej-wymianie-handlowej
Looking for a used or new automobile can be a hard procedure if you do not know what you are actually undertaking. By educating yourself about auto purchasing prior to deciding to go to the dealership, you can make stuff simpler for your self. The following advice might help your upcoming buying trip become more enjoyable.

Constantly bring a auto technician alongside when shopping for a new motor vehicle. Vehicle retailers are popular for promoting lemons and you may not desire to be their following sufferer. Provided you can not obtain a auto technician to think about vehicles along, a minimum of make certain you have him review your last option before you buy it.

Know your restrictions. Prior to starting purchasing for your upcoming car or pickup truck, determine how much you can afford to shell out, and stay with it. Don't neglect to incorporate interest in your estimations. You can expect to pay out all around 20 percent as an advance payment at the same time, so prepare yourself.

Prior to visiting a dealership, know what kind of motor vehicle you want. Study all you options prior to store shopping in order to evaluate which works well with your financial budget and loved ones requirements. Do your homework to discover simply how much you need to pay for any possible vehicle.

Before you sign any deal make time to study every single range, including the small print. If you have anything listed that you do not understand, do not signal till you receive an answer that you recognize. Unsavory salesmen are able to use a contract to put in many fees which were not talked about.

In the event you maintain the preceding assistance in your mind the very next time that you go shopping for a auto, you will certainly be very likely to get a better offer. Buying a vehicle lacks to become headaches. Only use the guidelines out of this post and you could receive the automobile you need in a very good selling price.

2 Josephtaurf  
0
Титан гель для увеличения
https://www.youtube.com/watch?v=ox8H0GShSCo
Многих покупателей интересует вопрос, есть ли подробная инструкция для крема Титан Гель и как его правильно использовать. https://www.youtube.com/watch?v=1aNjNEn9zug Из каких компонентов состоит средство. https://www.youtube.com/channel/UCW-0X0ufYK685Wa6MqknPaw В нашей рубрике Упражнения ты узнаешь . https://www.youtube.com/watch?v=QUzTiXrK8mw
https://www.youtube.com/watch?v=XqiNyZ4ypkk
https://www.youtube.com/watch?v=gbQMI3ZuZ6E
Только честно. Существенный прирост органа в длину и толщину наблюдается через 3 4 недели от начала использования крема. https://www.youtube.com/watch?v=v2C3et6A5L4 Помимо этого способствует улучшению кровотоку в области репродуктивных органов;. Но всех их объединяет одно вместо безопасного и качественного эластина используются другие химические средства, которые либо ничего не действуют, либо ускоряют процесс старения кожи, в результате чего происходит обратный процесс. ЗАКАЗАЛ А ПРИСЛАЛИ ХЕРЬ КАКУЮ ТО.

1 julietpv18  
0
New work
http://titties.picrobot.xyz/?post.tessa
porn site payal amateur porn 3 on 1 german menstruation porn emporium porn porn games furry

Имя *:
Email *:
Код *:
Музыка
Архив записей
Друзья сайта

Copyright MyCorp © 2024
Создать бесплатный сайт с uCoz